Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ακόμα ελπίζω σε κάτι...




Κι άλλη μια μέρα περνάει που δεν είμαι μαζί σου. Κι άλλη, κι άλλη, κι άλλη… Συσσωρεύεται ο χρόνος που περνάει από εκείνο το καλοκαιρινό απόγευμα. Και όσο περνάνε οι μέρες χωρίς εσένα, τόσο νιώθω ότι σ’ αγαπάω κάθε μέρα όλο και περισσότερο, κάθε μέρα σε ερωτεύομαι ξανά. Και τόσο πληθαίνουν οι ελπίδες μου να είμαι στην αγκαλιά σου, ενώ παράλληλα εξασθενούν οι ελπίδες μου να σε ξεχάσω και να γυρίσω σελίδα.

Τότε έβρισκα τα «θέλω» των ονείρων μου στα λόγια σου, σε μια σου αγκαλιά, σε ένα σου άγγιγμα, στα μάτια σου. Η ελπίδα μου ήσουν εσύ, και σε είχα. Τώρα εσύ έφυγες, αλλά η ελπίδα αυτή έμεινε. Τώρα η ελπίδα είναι το μόνο που μου έχει απομείνει, μαζί με τα κομμάτια της τσακισμένης μου καρδιάς. Αυτά τα μικρά σκόρπια κομμάτια σ’ αγαπάνε ακόμα, σε περιμένουν ακόμα, κρατάνε τη θέση σου ζεστή για να μην κρυώσεις όταν γυρίσεις, αν γυρίσεις…

Περίεργες οι ελπίδες… Σου δίνουν δύναμη και σε τραυματίζουν ταυτόχρονα. Σε παγιδεύουν στη δική τους αλήθεια, σε κάτι που ίσως γίνει, μα ίσως και όχι. Σε περιορίζουν στη δική τους υποθετική πραγματικότητα. Σου δίνουν όμως και τη δύναμη να παλέψεις γι’ αυτές, να τις διεκδικήσεις και να τις μετατρέψεις σε εμπειρίες. Είναι κίνητρο η ελπίδα. Και είσαι σκλάβος τους, κι όμως πρέπει να συνεργαστείς μαζί τους. Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να ελπίζεις σε κάτι, παίρνεις δύναμη από αυτό… Η ζωή συνεχίζεται για τους αδύναμους, ο πόνος συνεχίζεται για τους δυνατούς.

Έτσι εγκλωβίστηκα κι εγώ μέσα σ’ αυτές. Και ο μόνος τρόπος να ελευθερωθώ είσαι εσύ. Κάθε βράδυ που ρίχνω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι προσπαθώ να πω στον εαυτό μου ότι είμαι δυνατή που πέρασα ακόμα μια μέρα χωρίς εσένα. Και τα μάτια σου στον ύπνο μου με ξυπνάνε με νέες δυνάμεις να σε θέλω και να σε διεκδικώ, να παλεύω για αυτόν τον έρωτα που έσβησε ξαφνικά. Ξέρω ότι τα θυμάσαι κι εσύ αυτά που ζήσαμε μαζί…όλα!

Δε θα ξεχάσω ποτέ πώς με έκανες να αισθάνομαι. Μπορεί ποτέ να μην καταλάβεις τι πραγματικά νιώθω για σένα. Θα ελπίζω όμως πάντα, όσος καιρός κι αν περάσει, πως μια μέρα θα είμαστε ξανά μαζί και θα πραγματοποιήσουμε όλα τα όνειρα που κάναμε. Θα ελπίζω σ’ εσένα…

~~~Σ’ αγαπάω…ακόμα~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου